Steun ons

U kunt ons steunen met een donatie. Uw donatie wordt gebruikt om de doelstellingen van Stichting Naminya te realiseren. Denk hierbij aan de bouw van de school of het betalen van het lesgeld voor kinderen. Wij bepalen samen met Noah's Ark Academy Naminya (NAAN) de uiteindelijke bestemming van de ontvangen giften. Zodoende kan het geld daar worden ingezet waar dat het meest nodig is.

Het uiteindelijke doel voor NAAN is een school met tien klaslokalen en de daarbij behorende faciliteiten. In 2016 is de bouw van het vijfde klaslokaal gestart. Het doel is om ieder jaar één nieuw lokaal te realiseren, zodat de hoogste klas kan doorstromen.

Om u een idee te geven wat de kosten zijn voor de projecten in Naminya, hierbij een overzicht:
- Lesgeld voor 1 kind per jaar: 50 euro (2016-2017)
- Bouw van 1 klaslokaal (inclusief inrichting): 4.500 euro

Wilt u meer informatie?

Neem dan gerust Contact met ons op.

Wilt u doneren?

U kunt uw algemene donatie rechtstreeks overmaken naar de stichtingsrekening. De stichting bepaalt samen met NAAN welk doel gekoppeld wordt aan deze algemene donaties. Zodoende komt de donatie terecht waar het op dat moment nodig is.
Wilt u specifiek een kind sponsoren in het lesgeld? Ook dat kan. U kunt dan het beste een e-mail sturen naar de stichting zodat we u kunnen registreren als vaste donateur. De stichting maakt dan afspraken met u voor donatie voor langere termijn. Op die wijze kan het kind gedurende de hele opleiding op uw steun rekenen.

Wat gebeurt er met uw geld?

Door beperkte overhead kosten gaat het grootste deel van de algemene giften direct naar de projecten. Een klein deel wordt gebruikt voor bijvoorbeeld promotie doeleinden van de projecten. Lesgeld donaties gaan voor 100% naar het kind. De stichting heeft geen personeel in dienst en alle bestuursleden en vrijwilligers zetten zich kosteloos in.