Het dagelijks bestuur bestaat uit:

Voorzitter: Renate Gerritsen-van der Linde

Ik ben Renate, geboren in 1974 en sinds 1997 werkzaam in de gezondheidszorg als verpleegkundige. In 2012 was ik voor het eerst in Oeganda en werd ik verliefd op het land. In 2014 gingen Ravian en ik terug om vrijwilligerswerk te doen en ontmoetten we Marianne. Via haar leerden we Sam en Doreen kennen. Ik raakte onder de indruk van de liefde en het doorzettingsvermogen dat dit stel heeft om kansarme kinderen een betere toekomst te bieden. De kinderen hadden voorgoed mijn hart gestolen en mijn levensmissie om hen te ondersteunen was ontstaan. Sindsdien gaan Ravian en ik elk jaar terug naar Oeganda om het project verder te helpen.

Vice voorzitter: Marion Bulten

Sinds 2014 werk ik als medisch psycholoog in het Beatrixziekenhuis te Gorinchem. Daarnaast ben ik werkzaam in mijn eigen praktijk te Utrecht. In 2013 was ik in Ethiopië, daarna heb ik 6 weken als vrijwilliger in Oeganda gewerkt. In Kampala maakte ik kennis met een project voor straatkinderen. In Jinja heb ik gehandicapte kinderen geholpen o.a. door het geven van traumabehandelingen. Via Marianne heb ik kennis gemaakt met Noah's Ark Academy Naminya en Sam en Doreen. Hierbij werd ik geraakt door de integriteit van dit goedhartige echtpaar en de nood van de door hen opgenomen kinderen.

Penningmeester: Ravian Gerritsen

In het dagelijks leven werk ik als data analist/engineer bij De Persgroep Nederland. In 2008 ben ik, via mijn toenmalige werkgever, voor het eerst in Oeganda geweest voor vrijwilligerswerk. Sindsdien heeft het land en de bevolking een speciaal plaatsje in mijn hart. Na een rondreis door het land in 2012 hebben Renate en ik besloten om er in 2014 en 2015 vrijwilligerswerk te doen. Hier hebben wij in 2014 Noah's Ark Academy Naminya, de medewerkers en vooral de kinderen leren kennen.

Sinds het oprichten van de stichting reizen wij ieder jaar naar Naminya om ter plaatse te ondersteunen.

Secretaris: Marianne Lindeman

Via deze weg stel ik mezelf graag aan u voor. Mijn naam is Marianne, geboren in 1987 en werkende als persoonlijk begeleider op een woongroep. Hier wonen ouderen met een verstandelijke beperking en/of psychische aandoeningen. Ik vind het fijn om iets te kunnen betekenen voor mensen die zich niet geheel zelfstandig weten te redden in deze maatschappij.

In 2013/2014 heb ik 5 maanden vrijwilligerswerk gedaan in Oeganda. Hierbij heb ik veel tijd doorgebracht op Noah's Ark Academy Naminya. Het is prachtig om te zien hoe groot het vertrouwen, geduld en doorzettingsvermogen is van Sam en Doreen om de school, ondanks alle lastige omstandigheden, tot een succes te maken.

In 2016 ben ik teruggegaan voor 4 weken. Het was wederom een hele fijne en goede tijd bij Noah's Ark Academy.